Saturday, June 26, 2010

beautiful ladies!

mmm...korg pernah x rase cam aku? bile ternmpak pompuan cantek mesti nk tgk byk kali? opssss...aku bukan les ek? just nk mengkagumi ciptaan Ilahi....bile tgk pompuan cantik2 nie terase la sgt rendah diri memandangkan diri nie byk la kekurangannye..hukhuk..but..aku still bersyukur walau aku x cantik, aku masih cukup sifat..alhamdulillah! kadang2 bile tgk pompuan cantek nie, bagi kite inspirasi utk jadi cantik cam dorg..kan?kan? aku paling suke tgk pompuan yg pandai bergaye n pandai match2 baju jadi cam menarik..tp biler sendiri cube, hancussss!! mmmm...lagi satu biler tgk pompuan cantik ni rase jeles pon ade...hahahaha...bukan jeles ape, jeles ngn kecantikan dorg jer....xtaw la kalo aku ni x normal..ade sape2 lagi cam aku?? hurmm....

2 comments:

Camar Biru said...

hmm, 4 me, u cantek apa.. muka arb ada, chinese look pn ada.. mix blood ye?? huhu

nway, nice blog.. =)

salam ukhwah.. ^^

MisZ NatH said...

hye cik camar yg blue..opss! thxx...salam ukhwah jugak yer..keep in touch!