Wednesday, July 14, 2010

don't follow me ok?





errr..kalau follow blog tak pe :p





hey hey!  stop it please??

jangan ikut aku boleh tak?

kau buat mood aku rosak lah..

aku tak selesa kalau kau dok mengekor je..

gimme my own space ok?

kalau saya nak awak tolong nanti saya panggil ye..TQ


ayat2 kat atas nie adalah ayat2 yang aku rase nak je cakap kat salesman/girl yang ada nie...


korang pon mesti rase macam yang aku rase kan?


rimas btol kalau time kita nak tengok2 barang ke salesman tu asek tengok  kat kite..


yang lagi sakit ati.."yeee..nak pe"


hishhh..


ni satu lagi ayat yang aku rase common bila nak jawab balik


"mmm..tengok2 je..."


macam lah kite ni muka macam orang pecah rumah..


muka punye innocent macam ni pon nak curiga..wahhhh! ;p


bila dia da cakap macam tu biasanya aku blah je laaa...


baik pegi kedai yang bebas sikit..kan?


*less than three* <3




3 comments:

AjimGreen said...

haha!! sama la..ak pon tak suka ada org tnya "ye..nk apa" semak n serabot je rs~ nice!

yenyenpreng said...

tapi kadang2 ada orang komplen sebab orang kedai ada sales girls tp tak layan customer..so the key is moderate..lain kali u buat muka sombong masuk kedai..baru sales rep xnak layan u.hahaha

cici tembikai said...

ahhaha i pun tak suka bila diekori. kekadang rasa diperhatikan , lagi2 kalau tgk benda2 kecik macam cincin lah apa lah .

tapi bila i keje as promoter , baru i tahu tu semua arahan boss T_T pernah sekali i taknak ekori customer takut dia tak selesa, boss marah i -,-''

ada pulak customer marah takde org layan . padahal kami tgh busy , tgh layan customer lain. dia tetiba keluar sambil jerit

" huh taknak layan konon, kau ingat aku ingin sangat nak beli sini. agaknya dia pandang muka kita ni macam takde duit sangat lah"

macam2 ragam