Monday, July 12, 2010

ECLIPSE: dua setengah bintang je

Assalamualaikum~



Mood sedih lagi tapi nak buat review sikit pasal movie eclipse..

Tajuk entry tu menggambarkan rating yang aku bagi untuk citer nie.


Mula2 rasa bersemangat nak tengok citer nie..


yelah..femes kan citer nie..


ye lah..kat cinema tu manjang full je..

so da book awal2 semata2 nak tengok citer ni..

seperti yang dijangka, memang full cinema tu..

sampai seat depan skali pon orang tibai gak..


sebab aku bagi 2 setengah bintang :

-citer slow sangat

-nak tunggu klimaks dia punye lah berzaman

-terlalu banyak adegan romantik..(citer ni kan PG13..so macam tak sesuai untuk golongan kanak2..ada

budak dok blakang seat aku mak dia suro tutup mata lagi)

-action part sekejap sangat,victoria senang je mati...sama la jugak dengan vampire yang dipergunakan oleh

victoria tu..(ape tah nama..lupa)

-and bak kata kawan aku yang da baca novel nie,  terlalu banyak adegan yang dipotong.




ni pendapat aku lah, lain orang lain pendapat kan? so, maybe ada jugak yang suka series yang nie..terpulang


la pada individu kan.. :)




ok itu je!


*less than three* <3

1 comment:

nur said...

ala bru nk gie tgk...