Friday, August 6, 2010

dapat award lagi!

Assalamualaikum!

today was a fairytale! eh..tak! today is friday! alhamdulillah..

pertama sekali saya nak ucap berbanyak2 terima kasih kepada mereka yg sudi memberi award kat saya.

(oh..aku guna 'saya' lah! lagipon ada ke kalau orang dapat award guna ganti diri aku? wa ke? gua ke? kan3..?

aku ni pon..)

first sy nak ucap TQ kat cik jaja kita sebab memilih diriku untuk jadi penerima award nie. arigato ne!!

there it is..


lepas da terima award ni ada beberapa perkara yg perlu kita buat..ok...jom jom jom!

1)ANDA HARUS MEMUJI PEMBERI AWARD

hahahaha...yg ni memang tak boleh blah.tapi disebabkan rule dia memang nak mcam nie...so...dengarkan ya

cik jaja..(baca lah!).cik jaja ni memang seorang yg comel sangat2 yg aku kenal tyme kat matrik dulu.even

tak pernah bertegur sapa, tapi raut wajahnya tetap menjadi ingatan kalbu..cewahh!! (haa..ni puji ikhlas tau..

sebab cik jaja ni memang cute..tak percaya usha lah blog dia ye.hehehe)

2) SILA BAGI AWARD NI KPD 10 BLOGGER YG LAIN


wah..ramainya..tapi tak pe..disebabkan blog2 yang aku follow ni semuanya best2 belaka...so here they 


are:


        1. mr ARC


        2. cik tim


      3.cik ney

       4. cik jiha

       5.cik merah jambu

aaaaa..tak cukup 10 la plak..sebenarnya banyak lagi.tapi nanti aku try lagi pilih2 yer.


3) ANDA MESTI BAGITAU KAT BLOGGERS TADI


oritee...dijamin beresss!


4)BAGAIMANA ANDA BOLEH DIGELAR BLOG YG BEST?

mmmm..aku pon tak tau lah sebab apa cik jaja ni pilih aku.bagi aku, blog aku ni hanyalah blog yg terpencil

sahaja.aku menulis untuk kepuasan sendiri and info yg diberi adalah semata2 untuk berkongsi.(hahahaha...tak

boleh blah)

lagipun ada ke orang puji blog sendiri best? kan? orang lain yang baca tu lah yg sepatutnya boleh menilai

samada best ke tak. kalau ada yg best baca blog aku ni...terima kasih lah ye! and teruskan membaca.

lastly..thanks once again for the award!!



ada lagi satu award dari encik helmi sebab jadi follower beliau yg ke 100! wahh...bertuahnya aku..hehehehe

ni dia...


thanks so muchhhhhh!!


*less than three* <3




2 comments:

U. Naim said...

Assalamualaikum Natrah..!!! Of course I still remember you..:) How are you? Thanks for visiting my not-so-frequently-updated blog :P And thanks for the advise, insyallah, I would try it one day.. :) I really appreciate your comment on my page, hope to hear again from you soon..Take care!!!

AeMan.. said...

lovely eyes...terpanau sekejap