Tuesday, August 10, 2010

Kau Teruna Ke Tak? Meh Cek Sini!

Assalamualaikum!

Salam Ramadhan Al-Mubarak to all muslimss!!

ok..sampai hari ni tak ada lagi alat yang dapat mengesan keterunaan seseorang lelaki tu. kalau perempuan

senang je nak tau kan? ishh..sungguh tidak adil! tapi kan tadi aku ada bukak berita harian online aku ada

terbaca pasal satu entry ni. entry ni dah lama dah sebenarnya.tadi aku google2 benda lain tapi benda ni yang

keluar.


so, jom kita cek sama2..hehehehhe! lelaki2 teruna sekalian sila bagi feedback anda? ok?

p/s: aku copy paste je!


CARA MENGESAN LELAKI TERUNA,by johnjimat

image from encik google

Mungkin ada wanita yang berhajat untuk mempersuamikan lelaki yang masih
 “dara”/ “teruna” (tak ramai dah) walaupun kebanyakan wanita lebih suka memilih
 yg berpengalaman, ini panduan untuk anda mengenali samaada seseorang lelaki
 itu masih teruna atau tidak..

1. lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah
berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita (maksudnya, 
kalau yg tak de teruna
 tu dia tak pentingkan rupa sangat lah? yeke?)

2. lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala
 lelaki tak teruna mengekalkan pandangan. (oh..tapi aku rasa banyak
 yg kekalkan
 pandangan jer?cop! aku ni wanita cantik ke?hahah..perasan lah kau!)

3. lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan
reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna
 menunjukkan reaksi bersahaja (haha..cam pon*** jer?)

4. lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan
 wanita yg cantik. lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan
 badannya kaku (lawak lah yg nie)

5. lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati
wanita cantik menyukainya (kalau tak cantik?)

6. lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak “nerd”.
gemar berlagak untuk menarik pasangannya. (tak semua kot..ada yg kelakar je? )

7. lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk
pasangannya untuk menambat hati pasanganya (yang ni banyak aku jumpa :) )

8. lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi
pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat
 sangat apabila diabaikan (yes, thats rite!)



9. lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan
orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya
dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.(aah lah!
 aku yg tak cantik pon dia kate cantik..i like this point!)


p/s:  entry atas ni asyik wanita cantik je! abes tu kalau laki teruna tengok
 pompuan tak cantik macam mana plak kan? (huu..sedih! :'( )
  
ok dah! jom mandi! pegi masjid semayang terawih jom! 

*less than three* <3

8 comments:

zool said...

eh.. rasanya 80% tu ada lah.... betul ni..

kk said...

aaaa.saya tak tahu . saya perempuan ekekeke

Carl Samsudin said...

owh yeke. huhuhuhu. muka macam nadia bayu la!

the bert said...

salam..
tanya je sng..
trus tau..

Nurulbadiah lai Mohd Ramli Lai said...

hehehe..
now i know...
tp nape sume kena pompuan cantik...............
entry ni berat sebelah..hahaha
dear..folo u already

g_NoLa said...

soklan'y ptg jgk ke...pompuan nak tau..?? tp aku rase sebaliknya laki ptg utk tau utk 'kewanitaannya'. oop! jgn marah~~..gurauzz

AeMan.. said...

100% menunjukkan ciri i tanpa was2..hek3

g_NoLa said...

AeMan: bro kena baca balik yg cik natrah kita tulis kat ayat intro..."KEBANYAKAN WANITA LEBIH SUKA MEMILIH YANG BERPENGALAMAN". huhuhu...:)