Tuesday, August 31, 2010

Tiba-tiba suka colour turqoise pulak dah~

Assalamualaikum!

Adoi. sekarang nie sikap malas aku dah menjadi2. study malas. buat tesis malas. makan malas.tido malas.oh.yang ni tipu! muahahaha!online malas( abes sekarang kau buat apa nie cik nathrah?) and lagi satu update blog pon da malas. sebenarnya ideanya ada. tapi nanti lah aku taip yer. nak buat entry yang ni dulu. korang nak tau tak.dulu kan..aku kan suka kaler purple. banyak barang aku kaler purple. tapi sekarang nie macam dah tak kisah sangat pasal purple. tak kisah dah pasal kaler. tapi tiba2 si dia menyapa. and aku terjatoh hati la plak. siapa lagi kalau bukan cik turqoise! korang tengok nie..



.tengok kaler tu, cantek kan? menyerlah gitu. auwww :p

*less than three* <3

8 comments:

Anonymous said...

sape cameraman

g_NoLa said...

waalaikumsalam..aku 1st ke nie?? kekeke..tahniah kat aku dulu. ui~! cik natrah..cun2! org kate ala2 biru nie melambangkan kesetiaan..so tahniah lah klu awk dah suka kaler nie. tp aku ada blajar tau, sememang'y kita ada warna terpilih dlm diri utk menyerlahkan aura diri. ianya base on tarikh lahir kita..n klu memang kita dah jadikan warna tu habit kita, ianya memang berkesan menyerlahkan aura diri. tp kaler nie memang sesuai ngn awak

CiK NaThRaH said...

gnola: ko mmg salu jadi pengomen setia! hehehe..thanks anyway :)

anon: sapekah?

CiK NaThRaH said...

anon: encik boyfren yg amik :)

g_NoLa said...

orite..pasnie merangkap follwer setia. huhu..xde hal kan..blog pun dah makin cun dah

Anonymous said...

natrah : kan? turqouise warna yg cntik kan? i like it tooo.... :)

CiK NaThRaH said...

gnola: time kaseh!

anon: hehehehe..btol3

Red Ribbon Boutique & Blog said...

ey same laaa lately i pon suke kaler torq nie :)