Monday, August 9, 2010

Sajak Untuk MR J


Dear MR J

kenapa kau muncul dalam hidup aku

kenapa ?kenapa? 

sejak kau hadir dalam hidup aku, semuanya musnah!

kau tau tak betapa kau telah membuat hidup aku hancur?

kau tau tak?tau takkk? aku benci kau!

makin hari kau berdiri dengan megahnya. dengan bongkak kau menonjolkan diri kau.

kau tau tak,disebabkan kau aku rasa down? (maaf, ada kesilapan tatabahasa)

bukan itu saja,kau jugak telah membawa geng2 sekutu2 kau untuk memalukan aku! 

mula2 satu. selepas tu kau makin bertambah! makin ramai sekutu kau yang join!

cis! pergi dari sini.tolonglah. kasihani aku. aku insan biasa yang lemah.

oh...kau yang bernama JERAWAT! 

sesungguhnya aku pon nak cantik macam mereka.. :'(

huuuuuu 



yang benar

Cik Nathrah







4 comments:

syahira ariff said...

ciss
jerawat rupanya
hahaha
pakaila ubat anti jerawat utk memusnahkan MR.J

Hamzah Ian said...

hei cik natrah.. ayoo..penat bace rupenye jerawat.. btw hepi ramadhan ok.. u got nice blog here

CiK NaThRaH said...

syahira: tu lah...nak cari yg anti jerawat tu xtau yg mana sesuai..huu


hamzah: hehe..thanks~

g_NoLa said...

wakkakak..besh2. ingat ape tadi...JERAWAT rupenye..org tua2 kate, jerawat takde ubat wak..jgn mkn yg pedas, beminyak, kacang n cukup tidur. insyaallah bersih lah muka..(aku nie asyik petua org tua je)

p/s: org muda kate becinta je, setel MR.J