Wednesday, September 1, 2010

POLCA DOT SHAWLS CONTEST!!!

Assalamualaikum!


disebabkan aku memang tak ada kerja lain (padahal berlambak) aku pon nak join lagi satu contest. heee...
contest nie dianjurkan oleh cik pupel kita. 
okeh..dah baca dah?sekarang kita tengok syarat2 penyertaannya pulak ek...

ok..dah!

and gambar yang tempek untuk contest nie adalah...

haaaa...ok tak?shawl ni aku beli online.

ok sebab sy suka pakai shawl pokadot adalah kerana saya memang peminat polkadot. selain itu juga polkadot nie agak funky dan si pemakai akan kelihatan 10 tahun lagi muda dari umur sebenar. (errr...hyperbola sangat ke?) tambahan lagi, shawl pokadot yang saya pakai ini sesuai untuk dipadankan dengan pelbagai warna baju seperti kuning dan merah selain purple seperti dalam gamba ini.

sekian, terima kasih.

sekarang nak tag diorang pulak. hehehe. :)

miss xuroxy

cik nurulbadiah

cik lyn

3 comments:

g_NoLa said...

klu menang dpt ape nie wak??

CiK NaThRaH said...

dpt la 2 helai shawl..hehehe...saje suke2 join...

PuPeL said...

thanks sudi joint :) wish luck 4 you