Wednesday, November 17, 2010

Nak tau tak orang yg selalu cakap bosan sebenarnya orang tersebut adalah seorang yg membosankan?

Assalamualaikum!

Haa..takut tak?takut tak?Hamek kau tajuk entry aku panjang berjela serta memeningkan kepala sesiapa sahaja yg membacanya termasuk lah professor university oxford.ceh dah aku tulis BM manalah kepala botak yang berbahgia profesor tu tak pening. hua hua hua

ok sebelum tu aku nak ucapkan selamat hari raya haji kepada muslimin dan muslimat sekalian.semoga raya kali ni membawa seribu keberkatan kepada kita semua. amin. ok iklan jap.

korang percaya tak kalau korang selalu sangat sebut bosan lah wei, bosan gila  dan sewaktu dengannya janji ada je perkataan 'bosan' tu korang tergolong dalam orang2 yg membosankan? kiranya orang lain akan rasa bosan lah bila dengan korang. bila lepak dengan korang lama2 diorang rasa bosan. macam tu lah kot. aku pon tak tau sejauh mana kebenaran benda ni sebab adik aku yg bagitau dia baca artikel entah dari mana tah. ala..biasa lah tu kan. omputeh banyak buat research pasal benda2 pelik cam nie.ceh apa lah. tak sahih dan tiada bukti kukuh langsung lah aku ni kan. tapi saje je aku nak share dengan korang. nak percaya boleh. tak percaya? korang tak takut ke kalau benda ni betul?haa.. baik korang percaya! ada unsur2 ugutan di situ.muahahaha..

kalau buat muka bosan tak pe kot. ;p




*less than three*<3

15 comments:

Ayeem Jemain said...

macam betul jugak. ;D

fya zainal said...

hahha rasanya betul kot
p/s: bila sy rasa bosan secara otomatik mulut sy akan mengularkan kata 'boosanlah' 'boringnya'

hahhaha

AiN Z said...

betul sangat. sebab tu lah kita tak boleh kata bosan sebab banyak benda kita boleh buat masa kita bosan. bak kata mak saya, " kalau kau bosan, kau pergi mengaji"

hehehehe.

YAT said...

lately ni ak salu ckp 'bosan'.. mesti org len pon bosan ngn ak. hahaha

ira mohd said...

hehe. yeahh. betol ;P
btw, slmt ari rye syg ;)

Sophia Rani said...

betol jugak tuh.. mengikut pengalaman lah kan...

Mila Ahmad said...

rsenyer memg btul k0wt!

Cik Nathrah said...

haa..nampaknye ramai yg setuju..kiranye hipotesis diterima lah ye

burn said...

natttt.... ko kenal aku x? kekekeke
waaaa... aku baru jumpe blog ko.. ahahaha

JelinaJoli said...

kalau melihat terlalu banyak perkataan "bosan" adakah bermaksud aku disumpah menjadi seorang yg membosankan??

epol said...

hahah..lek arr bosan pon part of life..kalo xde bosan la idop (eh aku terbosan jugak mengomen nie..ala gedik santai cara ko) XD

Cik Nathrah said...

burn: hahahaha..igtlah burn..aishh..lame x denga citerr!!

jelina: erkk..aku x amek master lagi dalam bidang ni..hakhak

epol: hahaha..aku pon setuju dgn ko..yee2 jom bergedik bersama..ko igt lagi igt gedik santai aku..hehe

akubiomed said...

Ada betul juga. Kalau asyik buat muka macam cipan memang membosankan. Kerana aura bosan akan terasa kepada orag sekeliling. Kalau buat-buat ceria nampak sangat hipokrit biar kecerian itu hadir secara natural :-)

wan nurul hezrina abd halim said...

wakahkahkah..mmg akakpun membusankan sb harinie teramatlah busan kena kerjoo

cici tembikai said...

betul sayang . sbb one of my friend dia asyik ckp

" haish bosan lah hidup ni"

tiap kali pun akan macam tu . sampai i pun bosan nak lepak dengan dia -,-