Tuesday, June 11, 2013

Tutorial tudung lagi kali ni guna tribal shawl

Assalamualaikum!

dah lama jugak tak update blog. agaknya ada org tunggu tak aku update? mestilah non hadoo. ceh kecik hati    i. hehe. sebenarnya dah lama buat tutorial ni. dah lama terperap dalam laptop ni. tapi rumah aku tak ada internet so terpaksa lah tangguhkan. disebabkan aku pun tak nak ketinggalan dari dunia it yg maha canggih ni, aku pun install lah internet kat rumah sewa aku. selama ni aku ciplak broadband cik rumate je. saja buat muka tak malu. nyahahaha. malas nk bebel panjang, silalah klik pada video kat bawah ni haaa. maaflah tahap gagap aku memang tak dapat dibendung.teheee



so selamat mencuba! 


*less than three



6 comments:

myraVea said...

Bakal cuba tuto tudung tu, nampak kemas. Hee. Thanks for d video sis.

Cik Nathrah said...

myravea: hye syggg! lama tak tegur kan. hee.gud luck dear :)

nuha ahmad said...

nice tutorial. btw sye singgah :)

Atiqah Wadiah said...

yeayyy~dh lama dh dia x buat tuto tudung :)

boni kacak said...

terbaik tuto ni.hehehe :)

nazhatul shima said...

salam perkenalan semua.

jom singgah ke on9
https://www.facebook.com/farshiapparel